Beautiful Me

The Disclaimer





Hello and Welcome my fat zomba(s). You have entered to Sabrina Official Blog. I just shared what I like and feel. I hope you like my new skins. Thank you :)

Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Credits


This skin is made by : Mrs AF
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


It's about me : Sabrina,my life


Wednesday 21 March 2012 20:21 0 Atashinci(s)

Nama penuh aku Nur Sabrina Binti Mohd Affifi. Aku lahir kat Hospital Pusat Rawatan Islam,tak silap. Senang citer di Kuala Lumpur. Tepat 4:54pg. Aku dha ada at dunia nii.26 June 1998 is my HB date!! Haha. Hidup aku nii kadang best kadang tak. Aku ni jenis peramah. My belove ABAH passed away since 7 July 2007. Skrang ni dha bertaon dia takde at mate akuu. Sedeh jugak 11 tahun tau. Lame lah!! Aku masuk tadika Iman.Tadika tu best!! Cekgu dia baik nak matii. Waktu tadika dulu,aku pena masuk koir,depan orang ramai..Da lha kene menyanyi betul2.at mic yang cehh,dlu ade at tgn aq! Lhh! Waktu tuhh memang bengang gile.Cehh,dlu aku sukan2 nio aku yang terror sangat!!Skrang haram.. aku jadik tak minatt dengan sukan sangat!! Haha thenm aku naik Sekolah Kebangsaan Uda 2.Sekolah nii banyak simpan kenangan v v v!! Suke! Suke! Duka-2! Aku ingatt lagi nak pekse UPSR. Haish! Rajennya aku nak bace buku smpai pukul 1,00 pagi. Tak cukup dengan 1.00 pagi,aku bangun lagi pukul 4 pg...Bce.. mase tuu lagi sebulan nak pekse. Haha! Kelaka plak aku rasa waktu tuh.Mcm rajen sangat.. After habes je UPSR..APE LAGI.. Takgeti-2 nak enjoy?Ish, seronoklha! Waktu tu hari nak kluar keputusan,aku start solat hajat,solat sunat-2..solat fardhulhh..Aku buad selama ni cuma solat sunat tu jea tak beberapew.Skali keluar,takde rezekikan. Dpt 3A 2B. BM&BI-A Math &SC-B.anywey,aku tetap bersyukur.Waa dha tamat sekolha rendah,kite g skola menengah pulakk! Hahax OKE,Aku masuk skekolah menengah Kebangsaan Bandar Baru Uda. Best jugakk! Sekali dafta aku masuk 1 Bestari 2..Pastu ada pembetula masuk 1 Bestari 1 lha kelas muktamad aku. Kelas nii memang bestee menggila! budak-2 sume mmg spoting.Ada yang ' terejal'. Ada yang poyo ada yang skema,. itu dha adat. mcm-2 benda aku jumpe haah, aku nii suka tego-2. Satu petang tuu,after solat asar hari Jumaat at dewan. CEKGU MASERIYANI suro budak-2 pumpuan tggu dulu.Then,dia suro budak perempuan FORM2 yang dia degil naek atas pentas.Aku tengokklha diorang.Ada akak yg cntek.B0le katakan semualha. Waktu tuuu,Sadya,Iman,Aisyah,pastua aku tak ingat siapa lagi. Dorang mmg cantek.Aku suke tengok Sadya sebab muka sweet,badan dia sexy. Iman pulak,mate dia,badan dia memang slim.Aisyay sbb muke dia comel. Aku suka dangat dengan Iman,So akuu jadikkan dia kakak angkat akuu.Oke,citer pasal sekolah agama pulak!Oke,rngkas je. Aku masuk skolah agama waktu aku darja 2. Kire lambat setahun. Waktu aku daja enam,ada sekali tuu,hari motivasi sembelih..then akuu nii duduklha dgn kawan aku NAJWA.Then ade la pulak kwn si najwa nama Aina.Dia tu form2 ag. Aq  mmg tak kenal dia.Dan tak berani nak tego.Sbb dia nmpak sombong. Mmg aku takk bertego nun ddiorang yg fom2 nii.suke pulak akuu berkwan dengan dia. Then after beberapa hari,dkt skolah Menengah si Aina.. dia ckp kat najwa dia nak jadikkan aku adk agkt diia.. waaa! Aku terimalha! haha..seronok tao. Start dripada tuu..akuudok bebeula ngn dia. Lepak ngn dia,everythinglha..Suddenly ,dia dan iman teros mcm menyombong.mcm tak tegor. Tapii kak Iman snyom bile akuu tego.. Cuma kak Aina tuu je. Entahlah nape..takpelah.Harap aku dpt baek smemula! Ok. Pjg sgt eak.Ok kite setop ffor 2011 punye kenangan.Nanti sambung WHAT EVER HAPPENS!

Sabrina sayang Kak Aina,Kak Iman!